Mijn reis naar Oeganda - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Els Genugten - WaarBenJij.nu Mijn reis naar Oeganda - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Els Genugten - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar Oeganda

Door: Elsvangenugten

Blijf op de hoogte en volg Els

13 Februari 2017 | Oeganda, Mukono

Hallo allemaal.
Ja dan moet het toch eindelijk gaan lukken om hier te schrijven.
Het zal kort worden want ben nog steeds ziek. Heb ik gisteren hieronder al beschreven. Had vanavond geen koorts meer en hoop dus dat ik aan het eind van deze week ben opgeknapt en op een (rustiger) manier a h werk kan.
Ik heb Mn plannen op papier gezet en er structuur in aangebracht. Wel s.morgens de babies uit bed halen en voeden. Patrick en Lily extra aandacht geven. Om de dag met een van de 2 naar buiten om te schommelen en fysio oefeningen te doen.
Ik ben de sponsorkinderen van Marja en Ellie al hun kadootjes en brief gaan brengen. Blije jongeren Oscar 15 en Mabel 17?. Ook moeder Jessica is al bij mij geweest om te bedanken. Inmiddels heb ik Marja en Ellie al foto.s toegestuurd en de dank van Jessica doorgegeven. Volgende week ga ik kennis maken met Davis. Dat is het kind wat ik hier sponsor. Hij woont buiten Noahs Arl maar gaat daardoor hier naar school. Ook Gift ga ik opsporen. Ook n kind wat door n dame in Nederland wordt gesponsord. Binnenkort ga ik met Aunti Juanita( die ook luganda spreekt) Davis en Gift thuis opzoeken en kadootjes brengen. Dan zal ik ook voor de moeders iets meebrengen. Meel en suiker bijv.wat maar nodig is.
Hoop ook volgende weel op school te kunnen beginnen met het begeleiden van het lezen en uitspreken v h Engels. Steeds 1 kind en dat 10 A15 min. Lezen. Op een middag 2 kinderen en dat 2x per week. Dit zijn zo.n beetje mijn plannen voor de komende tijd.hoop dat ik het kan waarmaken . En hoop dis ook dat bericht zometeen blijft plakken. Tot de volgende keer

  • 13 Februari 2017 - 19:29

    Corrie Vd Westen:

    Dag Lieve Els,

    Heel Fijn iets van je te horen.
    Wat goed van je dat je eerst zelf beter wil worden en dan pas voor de kindjes gaat zorgen. Is mi ook de juiste weg. Dat wat je met en voor de kindjes gaat doen klinkt leuk en interessant.
    Meid ik denk aan je.

    Liefs Corrie

  • 16 Februari 2017 - 10:13

    Tineke Stoffels:

    Hoi Els,

    Dat gaat de goeie kant op zo te horen.
    Leuk dat je al die sponsorkinderen gaat opzoeken en op het schooltje gaat helpen.
    Baby s voeden is ook een erg dankbaar werk.
    Hier begint af en toe stiekun al een beetje lente door te klinken.
    Maar eerst carnaval.
    Ik hoop dat je snel weer helemaal oke bent..stuur je nog een paar foto s?
    Geniet evan!

    Liefs
    Tineke


  • 19 Februari 2017 - 13:24

    Corry Vissers:

    Hoi Els Hoe gaat het met je Weer helemaal beter ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

ik ben Els. kom uit Breda. ben 62 en ga over 2 weken een reis maken naar Oeganda. ben zeer benieuwd, het is spannend maar ik heb een geweldige achterban die me steunt.

Actief sinds 16 Jan. 2017
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 13144

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn reis naar Oeganda.

Landen bezocht: