mijn reis naar oeganda. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Els Genugten - WaarBenJij.nu mijn reis naar oeganda. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Els Genugten - WaarBenJij.nu

mijn reis naar oeganda.

Blijf op de hoogte en volg Els

19 Januari 2017 | Nederland, Breda

hallo allemaal.
zoals jullie weten heb ik mn visum nu in huis.
heb ik mn 2e vaccinatie voor hepatitis B gehaald en heb ik vanmorgen mn laatste ontbijtdienst gehad.
van iedereen afscheid kunnen nemen op mijn werk.
komende 2 weken nog veel mensen ontmoeten met wandelingen etentjes, enz enz.
het wachten is begonnen.
n
vandaag over 2 weken zit ik in het vliegtuig.
spannend....

  • 22 Januari 2017 - 10:45

    Corrie V Der Westen:

    Hoi Els,

    Uit nieuwschirigheid ging ik eens kijken en tot mijn grote verrasssing zie ik dat je al het nodige op je blog hebt staan, leuk.
    Heel spannend en zeer dapper meid.

    Ik ga je vandaag bellen en hopelijke kunnen we elkaar ergens deze week treffen.

    Ik heb een goede mooie,zeer witte vakantie gehad. Ben wel stront verkouden ervan terug gekomen.

    Dikke kus Corrie

  • 23 Januari 2017 - 09:18

    Els Van Genugten:

    hallo allemaal.

    vanaf vandaag nog 10 dagen wachten.
    het wachten wordt verkort door alle leuke afspraken, die ik heb gehad en nog heb staan.
    mn eerste koffer is gepakt.
    ik mag 2x 23 kg meenemen.
    daar zijn pakketjes bij voor 4 sponsorkinderen.
    het leuke daarvan is dat ik voor Ellie en Til de kanootjes naar kinderen buiten de compound mag brengen.
    dan zal ik ook een paar foto.s.maken en deze naar hun toesturen.
    gisteren heeft Piet een leuk filmpje gestuurd met kerstgroeten, deze zal ik rondsturen.
    daar is kerst dus volop in de zon.
    vandaag komt min broer Gerard, hij gaat mij leren hoe ik alle foto.s en filmpjes over Oeganda, op een stick kan zetten zodat ik later een mooi overzicht heb.
    lieve vrienden.
    de volgende keer schrijf ik als ik daar ben aangekomen.
    tot dan Els

  • 26 Januari 2017 - 17:18

    Claudia Emmen:

    Hoi Els,

    Spannend allemaal! IK ben blij dat ik je nog 1x zie voor vertrek!
    En dan.., dan gaat het gebeuren, tof!!

    Groentjes Claudia

  • 29 Januari 2017 - 17:43

    Corry Vissers:

    Hey Els Ik ga je ook volgen hoor

  • 29 Januari 2017 - 17:44

    Corry Vissers:

    Hey Els Ik ga je ook volgen hoor

  • 02 Februari 2017 - 17:47

    Tineke Stoffels:

    Hoi Els, we hebben vanmorgen nog even contact gehad even voor dat je ging vliegen, spannend!
    Inmiddels zul je na een vermoeide reis op je plaats van bestemming zijn neem ik aan.
    We zijn benieuwd en hopen snelmiets van je te horen.
    Eerst even aankomen.
    Tot horens,
    Liefs
    Tineke

  • 06 Februari 2017 - 14:37

    Corry Vissers:

    Hoi Els En hoe gaat het met je Al een beetje gewent aan de omgeving en de mensen met wie je werkt ?

  • 08 Februari 2017 - 14:30

    Theo:

    Hallo Els,

    Van nu af ga ik je op de voet volgen (was even jouw gegevens kwijt).

    Het ga je goed!

    Groeten,
    Theo

  • 12 Februari 2017 - 10:58

    Tineke:

    Hoi els, nog steeds geen internet.??
    Jammer....
    Veel succes daar
    Tineke

  • 12 Februari 2017 - 14:12

    Rene:

    Lieve Els, kan geen bericht vinden, ben beniewd hoe het je vergaat.Heb je een email geschreven. Liefs Rene

  • 12 Februari 2017 - 17:12

    Elsvangenugten :

    Op deze manier hoort het dus niet te gaan. Maar dan werkt het wel. Eerst even een reactie op jou Rene. Ik heb je mail gehad maar terugschrijven lijkt jou niet te bereiken heel naar vond ik. Maar nu ik dan toch a h woord ben vertel ik jullie maar even dat ik ziek ben. Heb de griep. Gevolg van niet goed landen hier, ook omdat iedereen hier in huis ook aan het werk was.heb het dus al. Wel te druk gehad.ik zie jullie al met je hoofd schudden.zo van oh ja, typisch Els.dat klopt en ik wil er verder Mieremet over horen. Ben gisteren op weg naar de kerk(er was een herdenkingsmis voor de overleden moeder van Piet)toen was er ineens het besef dat ik weer terug Mn bed in moest. Dat besluit heeft me tot rust gebracht. Heb alle afspraken voor de komende week afgezegd. Niet gaan begeleiden van de kinderen met Engels op dinsdag en donderdag. Morgen geen fysiouitleg voor Patrick en Lily. Ook niet meer s.morgens om half 7 paraat staan in het babyhuis.
    Veel slapen en zorgen dat de hoest, de koorts en koppijn verdwijnen . Rene post voor jou stuur ik voorlopig via onze mais.dan kan hij m doorsturen. Ik probeer je elke dag te bereiken ook met sms. Geen resultaat dus. Zal er deze week de buurman naar laten kijken. Sorrie mensen. Hoop deze week ook mijn plaats in het blog te kennen. Veel lieve groeten dus van mij

  • 13 Februari 2017 - 15:46

    Corry Vissers:

    Hoi Els Wat vervelend dat je nu ziek bent Je had je er zo op verheugt om met de andere voor de kindjes te zorgen Zorg nu even goed voor jezelf Zodat je snel weer beter bent Groetjes Corry

  • 19 Februari 2017 - 14:42

    Claudia:

    Hoi!
    Jammer dat je weer ziek bent maar een griep zal vast snel herstellen....Leuk dat je veel verschillende dingen kan doen met de kinderen daar zo te lezen. Fysio, Engels, voeden..... Is het warm daar?
    Ik zelf ben net terug uit Lapland, soort tegenovergesteld klimaat lijkt me (-19 stond op de thermometer buiten). Alleen maar sneeuw, donker en compleet stil, was echt heerlijk. Vooral omdat ik aanstaande vrijdag 24 feb. nu links een nieuwe heup krijg....Voor mij is het daarna revalideren. Heel veel plezier daar en ik hoop dat je snel beter bent. x groetjes, Claudia (R)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

ik ben Els. kom uit Breda. ben 62 en ga over 2 weken een reis maken naar Oeganda. ben zeer benieuwd, het is spannend maar ik heb een geweldige achterban die me steunt.

Actief sinds 16 Jan. 2017
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 13153

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn reis naar Oeganda.

Landen bezocht: