bijna vertrokken - Reisverslag uit Breda, Nederland van Els Genugten - WaarBenJij.nu bijna vertrokken - Reisverslag uit Breda, Nederland van Els Genugten - WaarBenJij.nu

bijna vertrokken

Door: els van genugten

Blijf op de hoogte en volg Els

16 Januari 2017 | Nederland, Breda

hallo allemaal.
ik ben nog niet vertrokken maar nu gaat het snel.
op 2 febr. ga ik vertrekken.
ik word weggebracht door mn zus Jo en broer Marius.
spannend en fijn dat familie mij weg brengt.
de trip zal 3 maanden duren en ik kom op een mooie plaats terecht.
maar eerst nog afscheid nemen van mn vrienden familie, en niet te vergeten van mn kat Peter.
hoop dat die er nog zal zijn als ik terug kom.
hij is in goede handen, buren Christa en Eric brengen m elke dag naar binnen, en de volgende morgen halen ze hem weer naar buiten.
buurvrouw Trudy gaat de komende maanden mn planten verzorgen.
tot zover mn berichtgeving.
het was ook nog even uitproberen

  • 17 Januari 2017 - 08:16

    Wilma Weten. :

    Lieve Els
    .wat een fijne middag was het zondag. Echt een bemoediging voor jou bijzondere reis.
    Sterkte met afscheid nemen en veel plezier met de laatstelling voorbereidingen.
    Liefs Wilma

  • 17 Januari 2017 - 14:15

    Tineke Stoffels :

    Hoi Els
    hartstikke leuk dat wij je op deze manier kunnen volgen .
    Ik hoop dat je goede reis hebt ,maar dat zal wel !

  • 17 Januari 2017 - 15:10

    Marja Vermunt:

    Hoi Els,
    Ja ,le:-)uk dat we zo op deze manier mee kunnen leven.
    Jou belevenissen en ervaringen snel zullen weten,.
    Geweldig toch, goeie trip gewenst . Marja

  • 17 Januari 2017 - 16:12

    Clarina :

    Hoi Els, heel veel plezier en ondernemingszin gewenst! Mooi zeg! En goed weer thuiskomen ook... lieve groeten Clarina

  • 17 Januari 2017 - 16:30

    Elsvangenugten:

    ja, dit werkt dus goed.
    fijn hoor!

    ik denk dat ik het anders moet doen, dat zoek ik nog wel uit.
    ik vind het raar dat ik ook steeds mijn naam ene mailadres moet geven.
    zal anders kunnen. komt goed.

  • 18 Januari 2017 - 16:38

    Joke:

    Els ik zie je nog voordat je gaat.
    Leuk dat je belevenissen wilt delen. Ben benieuwd naar je verhalen..

  • 19 Januari 2017 - 09:26

    Rene:

    Lieve Els probeer dit uit, liefs Rene

  • 02 Februari 2017 - 11:39

    Sherida:

    Goeie reis lieve Els!

    Geniet ervan en neem een beetje zon mee terug ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

ik ben Els. kom uit Breda. ben 62 en ga over 2 weken een reis maken naar Oeganda. ben zeer benieuwd, het is spannend maar ik heb een geweldige achterban die me steunt.

Actief sinds 16 Jan. 2017
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 13145

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn reis naar Oeganda.

Landen bezocht: